Kurulumun masrafsız, kolay ve hızlı olmasının yanı sıra birbirine uzak ofislerinizin tüm ses iletişim ihtiyacını tek çatı altında toplar; santral verilerinizi, çağrı raporlarınızı ve servislerinizi güvenilir bulut mimarisiyle korur. İhtiyaç duyduğunuz anda dahili hat sayısını kolayca artırmanızı sağlar.

TEKNOLOJİKTİR.

Akıllı Bulut Teknolojisi'ni kullanan Bulut Santral Servis işirket hattınızı mobil olarak farklı platformlar üzerinden kullanmanızı,Bulut Santral Servisi 'nin sağladığı robot operatörlerden, telesekreter servislerinden, gelişmiş grup yönetimleri gibi birçok son teknoloji hizmetlerinden yararlanmanızı sağlar.

ESNEKTİR.

Bulut Santral Servisi nereye isterseniz oraya kurulur, kolayca taşınır. Personel sayısındaki artışa göre kapasitesini artırır, dahili hat sayınızı sınırsız olarak büyütür. Dahili hattınızın kaç tane olacağının kararını size bırakır. "Ofisi taşırken numaram değişmesin. Yeni kurulum, işlerimi aksatmasın, "şu an ulaşılamıyor" mesajı duyulmasın, taşınır taşınmaz fişe takınca çalışsın! İstediğim kadar genişlesin, güncelleme, cihaz değişimi, yeni hat ekleme masrafı olmasın. Teknolojik ve esnek olsun!"

EKONOMİKTİR.

Bulut Santral Servisi sizi yüksek kurulum maliyetlerinden, yatırım masraflarından, pahalı destek hizmetlerinden ve güncelleme ücretlerinden kurtarır. Ayrıca, bakım gerektirmez. Hem fiziksel olarak yer kaplamaz, hem de iletişim maliyetlerini düşürür. Santral kapasitesinin artırılması gerektiğinde ise geleneksel santral sistemlerinin yaratacağı ekstra operasyonel maliyetleri ve yüksek ek yatırımları hayatınızdan çıkarır.

KOLAYDIR.

Bulut Santral Servisi'nin kolay kurulum imkanı sayesinde şirket santraliniz 20 dakikada kullanıma hazır olur. Kolay kullanım özelliğiyle görüşmelerinizi, tüm güncellemelerinizi ve ayarlarınızı web arayüzünden kolayca yapabilmenizi sağlar.

GÖRÜŞME KAYDI ALINABİLİR.

Bulut Santralinizde çağrı detaylarınızın yanısıra görüşme kayıtlarını da alabilirsiniz.

1 - Konferans Görüşmesi

Bulut Santral Servisi'nin sunduğu bu hizmet ile çağrı bekletmeye ya da ikinci bir çağrıya gerek duyulmadan toplu görüşmeler yapılır.

2 - Çağrı Yönlendirme

Her an telefonunuzun başında olamıyorsanız ve bu yüzden de gelen çağrıların tamamını cevaplayamıyorsanız, yönlendirmeleri sabit telefonunuzdan yapmanız gerekmez. Bu özellik size, telefon cihazınızın yanı sıra herhangi bir bilgisayar ile kolayca yönlendirme yapma imkanı sağlar.

3 - Detaylı Çağrı Kaydı

Daha önceden görüşme yaptığınız bir numaraya, görüşmenin yalnızca tarihini ve saatini kullanarak ulaşmanızı sağlar. Tüm görüşme detaylarınız cihazınızın hafızasına bağlı kalmadan saklanır.

4 - Sesli Yanıt Hizmeti

IVR (Interactive Voice Response)
Bulut Santral Servisi otomatik çağrı karşılama özelliğine sahiptir. Bu sistem eğer belirtilmiş ise mesai saatlerine göre sizi arayan kişileri ayrıştırıp farklı anonslar duyulur.

Şirketinize gelen çağrıları belirlediğiniz karşılama anonsu ile dilediğiniz dahililere, gruplara veya farklı bir numaraya yönlendirir.Bulut Santral Servisi böylece sizi arayan kişileri en doğru şekilde adresleyip, kolayca istenilen kulalnıcıya ulaşılmasını sağlar. Mesai saatleri dışında ise sizi arayan kişileri istediğniiz bir numaraya veya sesi mesaj sistemine yönlendirir.

5 - Gelişmiş Çağrı Transferi

Bulut Santral Servisi şirketinize gelen çağrıları istediğiniz birimdeki, istediğiniz kişiye onayını alarak veya onaysız olarak aktarmanızı sağlar.

6 - Çağrı Karşılama Grubu

Bulut Santral Servisi şirketinizin departmanları içindeki kullanıcıları gruplayarak çağrı geldiği anda tüm dahililerin aynı anda, sıralı veya en az konuşma yapana göre çalmasını sağlar.

7 - Kuyruk

Bulut Santral Servisi gelen çağrılarınızın bağlanacağı dahili hatlar meşgul ise arayan kişi veya kişileri sıralandırarak bekletir ve içerideki dahililer müsait oldukça sıralı olarak çağrıları içeri alır. Böylelikle çağrı kaybınızı minimuma indirmiş olur.

8 - Başka Bir Dahiliden Çağrı Çekme

Bulut Santral Servisi kendi telefonunuzdan farklı bir masada çalan telefonu kolaylıkla çekip cevaplamanızı sağlar.

9 - Çağrı Bekletme

Bulut Santral Servisi size bir görüşme esnasında gelen başka bir çağrıyı sinyal ile haber verir, mevcut görüşmeyi beklemeye alır ve bekletme esnasında sonradan gelen çağrıyı yanıtlamanızı sağlar.

Bu servis, siz görüşme yapıyor olsanız bile gelen tüm çağrılardan sizi haberdar eder. Böylece, telefonunuz meşgulken size gelen çağrılar cevapsız kalmaz.

10 - Rahatsız Etmeyin Modu

Bulut Santral Servisi müsait olmadığınız durumlarda bu özelliği ile tüm çağrıları, sesli mesaj kutunuza düşürmek üzere engeller. Böylece rahatsız edilmek istemediğinizde görüşmelerinizi ertelemenizi sağlar.

Bizi Arayın

Bulut santral paketlerimiz hakkında detaylı bilgi almak ve hemen kullanmaya başlamak için lütfen müşteri hizmetlerimizle 0850 434 0 434 iletişime geçiniz.